Ballonbardement

 

Huijskes VRT B.V. is een onafhankelijk adviesbureau dat inmiddels 10 jaar gespecialiseerd is in dynamisch verkeersmanagement, verkeersregeltechniek en op het gebied van functioneel beheer en onderhoud. De eigenaar van het bureau heeft een zakelijke en persoonlijke link met het Oorlogsmuseum in Overloon. Het feest werd dan ook georganiseerd in het Oorlogsmuseum. De uitdaging was om het vakgebied, het oorlogsmuseum en feest met elkaar te verbinden en een prikkelende ‘save the date’ en uitnodiging te maken. Het aankondigen van het feest, Ballonbardement, middels een officieus bestek verwijst direct naar het vakgebied van Huijskes VRT B.V. De papierkeuze eveneens. Het ‘stencil’ lettertype verwijst naar de belettering die gebruikt werd ten tijde van oorlog. Bijvoorbeeld op tankwagens.

De ‘save the date’ werd verstuurd in een kraft-loonzakje, de uitnodiging in een brievenbusdoosje samen met een memorystick. In de uitnodigng krijgt de genodigde instructies om de inhoud van de meegeleverde memorystick te bekijken. Hierop is de video te zien welke een belangrijk deel uitmaakt van de uitnodiging. In de video komt de uitnodiging weer naar voren zodat de genodigde zich direct verbonden voelt met de hoofdrolspeler in de film.

De video is gemaakt door United Enterprise.