Studio Wezendonk is officieel!

  Na 3 jaar onder de naam Project of Design - Creative matter te hebben gewerkt, heeft deze naam nu plaats gemaakt voor Studio Wezendonk. Waarom ik 3 jaar geleden zo'n lange en vrij algemene naam koos, weet ik eigenlijk niet eens meer precies. Ik heb er wel lang over nagedacht, het zal dus niet zonder reden geweest zijn. ;) Ik ben er wel achter gekomen dat het geen handige naam was, hij werd vaak verkeerd geschreven. Weer heb ik lang nagedacht over een andere naam en ik bedacht me (nadat geen enkele naam goed ...
Read More

Interview in zomereditie van PrintMatters!

Afgelopen maart heb ik samen met Jos Bloem van High Gloss het boek Drukwerkveredeling gelanceerd op de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign. De reacties hierop waren overweldigend! Op deze beurs zijn we ook benaderd door het vakblad PrintMatters voor een interview over dit bijzondere boek. Een paar weken later was het zover en zie hier het resultaat. Trots! Wilt u het artikel graag lezen? Download hier een pdf van het interview: Interview PrintMatters zomer ...
Read More

Nachtpixel in de top 75 van de Rijksstudio Award 2015!

Het is nachtwerk geweest om dit 964 pagina's tellende boek in 1 week te ontwerpen, gedrukt en gebonden te krijgen! Ongeveer 1 week voor de sluitingsdatum ontdekte ik de Rijksstudio Award 2015. Ik was direct geïnspireerd en zonder verder na te denken ben ik gewoon gaan 'doen'. Het was een race tegen de klok, gezien ik één weekend had om het ontwerp af te krijgen. De destijds aankomende week stond ik immers op de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign met het boek 'Drukwerkveredeling'. Na zoveel maanden met ...
Read More

‘Drukwerkveredeling’ goed ontvangen op Grafische Vakbeurs 2015!

Na negen maanden aan het boek 'Drukwerkveredeling' te hebben gewerkt, in opdracht van High Gloss foliedruk b.v. in Doetinchem, werden de eerste exemplaren op de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign 2015 getoond. De reacties waren overweldigend positief, een kroon op mijn werk en voor iedereen die mee heeft gewerkt aan het behalen van dit mooie eindresultaat. Drie beursdagen lang was het boek een succes. Drukkers, ontwerpers, journalisten, iedereen was enthousiast en wilde graag een exemplaar bemachtigen. Men is ...
Read More
1 2 3 4